Nuorten kevätleiri

pe 10.5. klo 18.00 – su 12.5. klo 10.00
leirimainos

Yläneen Rantapappila - Leiritila

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Nuorten kevätleiri Rantappilassa

Nuorten kevätleiri yli 14-vuotiaille Rantapappilassa, hinta 20€. Luvassa mukavaa leirimeininkiä: yhdessä tekemistä, ulkoilua, saunomista, hiljentymistä ja monenmoista muuta! Majoittuminen tapahtuu yhteisissä tiloissa patjoin ja retkeilyvarustein. Rantapappila on seurakuntalaisten "kesämökki", jossa mm. ulkohuussi ja vaatimaton, mutta tunnelmallinen sauna pesumahdollisuuksineen. Leirille saavutaan ja poistutaan omin kyydein. Ilmoittautuminen 5.5. mennessä. Ilmoittautumislinkki seurakunnan nettisivuilla. Leirillä mukana kasvatustyöntekijä Mervi ja Paukki-pappi. Lisätietoja Merviltä 040 750 8014. Lähde mukaan kokemaan mukava viikonloppu yhdessä muiden kanssa!
  • Nuorille Nuorille

Kasvatustyöntekijä

Vastaan seurakunnan rippikoulutyöstä, isostoiminnasta ja muusta rippikoulun jälkeisestä nuorisotyöstä. Olen satunnaisesti mukana myös muissa kasvatustyön tehtävissä. Minut tavoittaa puhelimitse (myös wa) tai sähköpostin kautta. Snäpissä olen käyttäjällä Memmusrk

Seurakuntapastori/Kasvatus