Haudanhoidon tilaus sekä hallinta-ajan tarkistus

Alla olevalla lomakkeella voi tilata tänä vuonna alkavan haudan hoidon. Lähetämme tarjousmuotoisen laskun postitse tai sähköisessä muodossa asiakkaalle keväällä. Hoito maksetaan kerralla koko hoitoajalta ja hoito astuu voimaan, kun maksusuoritus on kirjautunut järjestelmäämme. Hinta määräytyy haudan tyypin ja koon sekä valitun hoitoajan mukaan voimassa olevasta hinnastosta.

Huom! Jotta haudalle voidaan tilata hoito, tulee haudan hallinta-ajan olla voimassa vähintään haluttua hoitosopimusta vastaavalle ajalle.

Saamaanne hoitotarjousta voitte muuttaa tällä lomakkeella.

Tilauslomake

Haudan tiedot

Täyttäkää tähän saadun haudanhoitotarjouksen numero, jonka jälkeen voitte valita alta uuden hoidon.
Tilaan haudalle haudanhoidon kesäkukilla
Tilaan haudalle perennahoidon
Tilaan haudalle kesäajan kastelun
Haluan haudan hallinta-ajan tarkistuksen
Tilaajan tiedot

Osoitetiedot tarvitaan laskutusta varten.

Haluan, että minuun otetaan yhteyttä tarvittaessa
Tietojen rekisteröinti
Tiedot tarvitaan Pöytyän seurakunnan hautainhoidon asiakkuuden hoitoon. Niitä ei käytetä eikä luovuteta muuhun tarkoitukseen. Rekisterin pito perustuu kirkkolakiin ja hautaustoimen ohjesääntöön. Lisätietoja pyydettäessä poytya.virasto@evl.fi