Lastenohjaajat

Tarja Särkkä

Kyröntie 67
21800 Kyrö

Toimin lastenohjaaja pääasiassa Kyrö - Heikinsuon päiväkerhoissa.

Lisäksi ohjaan Kyrön perhekerhoa sekä osallistun perhetyöhon koko seurakunnan alueella.

Olen ohjaajana myös lapsiparkkitoiminnassa Kyrön seurakuntakodilla.

Kaikissa lapsiperheitä koskevissa asioissa minut tavoittaa puhelimitse (varmimmin arkisin klo 8 - 9.00 tai 12 - 13.00) tai sähköpostitse. Löydätte minut myös facebookista esim. messengerillä.

Voit käyttää sinulle mieluisinta tapaa ottaa yhteyttä.

Saija Teinilä

Lastenohjaaja, lähetystyö
Kirkkokuja 2C
21900 Yläne

• Päiväkerhotyö Yläne
  • Päiväkotikäynnit
  • Perhetyö Yläneen ja Oripään perhekahvila
  • Lähetyssihteeri

Minna Truhponen

Lapsityön ja perhetyön vastaava lastenohjaaja
21880 Pöytyä

Minulle voi soittaa tai sopia tapaamisesta. Jos en pysty vastaamaan puhelimeen, niin soitan sinulle takaisin.

Vastaan koko Pöytyän seurakunnan lapsi- ja perhetyöstä.

Minut "löytää" päiväkerhoista sekä perhekahviloista lähes kaikkina arkipäivinä.

Perus päivä - ja perhekerhotyön lisäksi vastaan päiväkerhojen sisällöstä, tapahtumien organisoinnista ja uusien työmuotojen suunnittelusta. Omassa työssäni pyrin kehittämään seurakuntamme lapsi ja perhetyötä, sekä madaltamaan kynnystä tulla mukaan toimintaan.

Edistän seurakunnassamme päiväkerholaisten toiminnalisempia kerhoja, joihin kuuluu säännöllinen liikunta / ulkoilu / ohjattu aktiivinen toiminta.

Minuun voit olla yhteydessä mistä tahansa lapsia tai perheitä koskevassa asiassa joko puhelimella tai sähköpostilla. Kerhojen aikana en vastaa puhelimeen, mutta olen sinuun yhteydessä kun vapaudun kerhosta.