Helena Heimola

32500 Oripää

Mervi Kuusisto

Kasvatustyöntekijä

Vastaan seurakunnan rippikoulutyöstä, isostoiminnasta ja muusta rippikoulun jälkeisestä nuorisotyöstä. Olen satunnaisesti mukana myös muissa kasvatustyön tehtävissä. Minut tavoittaa puhelimitse (myös wa) tai sähköpostin kautta. Snäpissä olen käyttäjällä Memmusrk

Piia Lehtonen

Seurakuntasihteeri
Virastopalvelut

Minna Majuri-Kiiski

Johtava diakoniatyöntekijä
Pöytyän kirkkoalue

Vastaan puhelimeen mahdollisuuksien mukaan. Voit jättää viestin vastaajaan ja soitan sinulle takaisin.

• Kotikäyntityö ja diakonia-avustukset Pöytyän kirkkoalueella

Merelle Peltonen Galindo

Kirkkoherra
Pöytyän kirkkoalue

Töissä pääsääntöisesti sunnuntaista torstaihin. Vapaapäiväni ovat yleensä perjantai ja lauantai.

Tanja Savonen

Seurakuntamestari

Pöytyän kirkko, Pöytyän seurakuntatalo, Riihikosken seurakuntatalo

Minna Stenroos

Talouspäällikkö
Hallinto- ja talouspalvelut

Minna Truhponen

Lapsityön ja perhetyön vastaava lastenohjaaja

Minulle voi soittaa tai sopia tapaamisesta. Jos en pysty vastaamaan puhelimeen, niin soitan sinulle takaisin.

Vastaan koko Pöytyän seurakunnan lapsi- ja perhetyöstä.

Minut "löytää" päiväkerhoista sekä perhekahviloista lähes kaikkina arkipäivinä.

Perus päivä - ja perhekerhotyön lisäksi vastaan päiväkerhojen sisällöstä, tapahtumien organisoinnista ja uusien työmuotojen suunnittelusta. Omassa työssäni pyrin kehittämään seurakuntamme lapsi ja perhetyötä, sekä madaltamaan kynnystä tulla mukaan toimintaan.

Edistän seurakunnassamme päiväkerholaisten toiminnalisempia kerhoja, joihin kuuluu säännöllinen liikunta / ulkoilu / ohjattu aktiivinen toiminta.

Minuun voit olla yhteydessä mistä tahansa lapsia tai perheitä koskevassa asiassa joko puhelimella tai sähköpostilla. Kerhojen aikana en vastaa puhelimeen, mutta olen sinuun yhteydessä kun vapaudun kerhosta.