Mielenterveys on yhteistyötä

Varhan mielenterveyspalveluiden tavoitteena on vahvistaa mielenterveyttä ja vähentää mielenterveyteen kohdistuvia uhkia. Mielenterveystyöhön kuuluvat mielenterveyttä edistävä työ ja mielenterveyden häiriöiden ehkäisy sekä mielenterveyspalvelut. Päihdepalveluista saat apua ja tukea päihdeongelman työstämiseen.

Mielenterveys- ja päihdeasioissa Pöytyän seurakunta tekee yhteistyötä Oripään ja Pöytyän kunnan ja Pöytyän terveyskeskuksen kanssa. Yhteinen toimintamme on asiakaslähtöistä, luottamuksellista ja maksutonta.

Parillisten viikkojen perjantaina juodaan diakonian Aamukahvit Riihikosken seurakuntatalolla.
Oripään seurakuntatalolla Aamukahvit juodaan kerran kuussa. Tervetuloa mukaan leppoisaan seuraan!

Yhteistyötä tehdään myös Pöytyän terveyskeskuksen psykiatristen sairaanhoitajien ja  terveyskeskuksen ennaltaehkäisevän terveydenhuollon kanssa asiakkaan luvalla - asiakkaan parhaaksi.

Punaisella opastemerkillä merkitty vaelluspolku luonnossa.

Muualla verkossa

Johtava diakoniatyöntekijä
Pöytyän kirkkoalue
21880 Pöytyä

Vastaan puhelimeen mahdollisuuksien mukaan. Voit jättää viestin vastaajaan ja soitan sinulle takaisin.

• Kotikäyntityö ja diakonia-avustukset Pöytyän kirkkoalueella

vs. Diakoni
Karinaisten kirkkoalue
Kyröntie 67
21800 Kyrö

Puhelimeen vastaan mahdollisuuksien mukaan. Voit jättää viestin vastaajaan ja soitan sinulle takaisin.

• Kotikäynnit ja diakonia-avustusasiat Karinaisten kirkkoalueilla
  • Suomi, englanti, ruotsi

Diakonissa
Oripään kirkkoalue Yläneen kirkkoalue
Kertuntie 5
32500 Oripää

• Kotikäynnit ja diakonia-avustukset Oripään ja Yläneen kirkkoalueilla.