Tietosuoja

Kansallinen tietosuojalaki astuu voimaan 1.1.2019. Tällä lailla kumotaan nykyinen henkilötietolaki. Pöytyän seurakunta toimii rekisterinpitäjänä asiakaspalvelumme edellyttämissä järjestelmissä.

Miten voin käyttää oikeuksiani?

Voit tehdä oikeuksiesi käyttämistä koskevan pyynnön asioimalla Pöytyän seurakuntatoimistossa. Voidaksemme tunnistaa henkilön, asiointi on tehtävä henkilökohtaisesti. Varauduthan todistamaan henkilöllisyytesi. Toimitamme tiedot kuitenkin aina kirjallisesti.

Olemme auki arkisin ma ja to klo 9-12

Käyntiosoite:
Pöytyän seurakunta
21880 Pöytyä

Tietosuojasta ja henkilötietojen käsittelystä voit kysyä lisää sähköpostilla tietosuojavastaava.ahk@evl.fi

Tietosuojaseloste on kunkin työalan tietosuojasisältöä, tietojen käsittelyn oikeusperusteita sekä käyttötarkoituksia kuvaava dokumentti.

Asiakastyössämme käytettävien tietojärjestelmien tietosuojaselosteet

Diakoniatyö
Lähetystyö
Musiikkityö