Keskusteluapua on tarjolla monelta eri taholta, älä jää yksin!

Kirkon keskusteluapuLinkki avautuu uudessa välilehdessä on sinua varten, kun kaipaat kuuntelijaa. Päivystäjät ovat vaitiolovelvollisia koulutettuja vapaaehtoisia ja kirkon työntekijöitä.

HelsinkiMission Nuorten kriisipiste on täällä sinua varten – löydät luottamuksellista keskusteluapua ja tukea arkeen. Kerro meille, mikä on mielen päällä! We also offer councelling in English.

MLL Lasten ja nuorten puhelimeenLinkki avautuu uudessa välilehdessä voivat lapset ja nuoret soittaa maksutta koko maassa joka päivä. Puhelimen toisessa päässä on koulutettu vapaaehtoinen aikuinen, jolla on aikaa kuunnella.

MLL Vanhempainpuhelin, chat ja kirjepalveluLinkki avautuu uudessa välilehdessä

TukinetistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä löydät palveluita, joiden tarkoituksena on ihmisen auttaminen, tuen tarjoaminen sitä tarvitseville ja kokemusten jakaminen. Tukinetin teemojen kautta voit tutustua sinua koskettaviin aiheisiin, osallistua ryhmächatteihin tai kahdenkeskisiin chatteihin, ottaa osaa ryhmäkeskusteluihin tai saada henkilökohtaisen tukihenkilön. Keskustelu helpottaa.

Sekasin ChatLinkki avautuu uudessa välilehdessä on suunnattu 12-29-vuotiaille

Puhelin- ja verkkoauttajat Suomessa

Jos olet joutunut rikoksen uhriksi Rikosuhripäivystys auttaa.