Ikäihmiset

Kohtauskulma

on matalankynnyksen kohtauspaikka Kyrössä POP-pankin kerhohuoneella klo 10.00 keskiviikkoisin kevät- ja syyskaudella. Tapahtumassa on usein mukana Juha-pappi ja Anna-kanttori. Tervetuloa kahville ja juttelemaan!

Suurella sydämellä sukkapiiri

kokoontuu parittomien viikkojen maanataina klo 13 Oripään seurakuntatalolla. Tervetuloa mukaan myös uudet sukantekijät!

Tilkkupiiri

kokoontuu parittomien viikkojen tiistaina klo 11 Yläneen seurakuntatalolla. Tehdään yhdessä käsitöitä lähetystyön hyväksi.

Kolme ikääntynyttä naista istuvat ulkona penkillä juttelemassa selät kameraan päin.

Muualla verkossa

Johtava diakoniatyöntekijä
Pöytyän kirkkoalue
21880 Pöytyä

Vastaan puhelimeen mahdollisuuksien mukaan. Voit jättää viestin vastaajaan ja soitan sinulle takaisin.

• Kotikäyntityö ja diakonia-avustukset Pöytyän kirkkoalueella

Seurakuntapastori/Diakonia
Oripään kirkkoalue
Kertuntie 5
32500 Oripää

Kielitaito: suomi, ruotsi, englanti

• Diakoniset kotikäynnit

vs. Diakoni
Karinaisten kirkkoalue
Kyröntie 67
21800 Kyrö

Puhelimeen vastaan mahdollisuuksien mukaan. Voit jättää viestin vastaajaan ja soitan sinulle takaisin.

• Kotikäynnit ja diakonia-avustusasiat Karinaisten kirkkoalueilla
  • Suomi, englanti, ruotsi

Diakonissa
Oripään kirkkoalue Yläneen kirkkoalue
Kertuntie 5
32500 Oripää

• Kotikäynnit ja diakonia-avustukset Oripään ja Yläneen kirkkoalueilla.