Lapsia seurakunnan kerhossa.
Lapsille ja lapsiperheille

Päiväkerho 2023/ 2024

Päiväkerholaiset ovat 3-5-vuotiaita lapsia. Tyttöjä ja poikia, jokainen juuri omanlaisensa. Päiväkerhoon voi tulla kotihoidosta, perhepäivähoitajalta, mummilta, kummilta tai vaikka päiväkoti maailmasta silloin kun on vapaa päivä.

Päiväkerholaiset käyvät kerhoissa 1 - 2 kertaa viikossa,
2 - 3 tuntia kerrallaan.

Lue tarkempaa tietoa päiväkerhon sivuilla.

Perhekerho ja perhekahvila

Perhekerhoihin ovat tervetulleita kaikki. Ikään, kokoon ja lapsilukuun katsomatta, riippumatta siitä oletko yksinhuoltaja, naimisissa tai parisuhteessa. Lapsesi voivat olla vauvasta koululaiseen, jokaiselle on jotain mukavaa toimintaa. Tule ja tutustu toisiin vanhempiin leppoisan yhdessäolon merkeissä.

Perhekahvila Riihikosken seurakuntatalossa ja Yläneen kanttorilassa torstaisin. Perhekerho toimii Kyrön seurakuntakodissa perjantaisin. Perhekahvilat toteutetaan yhteistyössä MLL:n kanssa.

Tarkempaa tietoa löydät sivulta perheet.

Koululaisten toiminta

Koululaisten omille sivuilla löydät tämän linkin kautta

Lapsia ja aikuisia pöydän ääressä, valmistamassa yhdessä lihapullia
Perhekerholaiset yhdessä valmistamassa lihapullia.

Lapsityön ja perhetyön vastaava lastenohjaaja
21880 Pöytyä

Minulle voi soittaa tai sopia tapaamisesta. Jos en pysty vastaamaan puhelimeen, niin soitan sinulle takaisin.

Vastaan koko Pöytyän seurakunnan lapsi- ja perhetyöstä.

Minut "löytää" päiväkerhoista sekä perhekahviloista lähes kaikkina arkipäivinä, sekä rippikoulutyöstä ja leireiltä.

Perus päivä - ja perhekerhotyön lisäksi vastaan päiväkerhojen sisällöstä, tapahtumien organisoinnista ja uusien työmuotojen suunnittelusta. Omassa työssäni pyrin kehittämään seurakuntamme lapsi ja perhetyötä, sekä madaltamaan kynnystä tulla mukaan toimintaan. Vierailen myös säännöllisesti (1-2 kertaa kaudessa) päiväkodeissa sekä eskareissa lähes koko seurakunnan alueella.

Edistän seurakunnassamme päiväkerholaisten toiminnalisempia kerhoja, joihin kuuluu säännöllinen liikunta / ulkoilu / ohjattu aktiivinen toiminta.

Minuun voit olla yhteydessä mistä tahansa lapsia tai perheitä koskevassa asiassa joko puhelimella tai sähköpostilla. Kerhojen aikana en vastaa puhelimeen, mutta olen sinuun yhteydessä kun vapaudun kerhosta.

Johtava diakoniatyöntekijä
Pöytyän kirkkoalue
21880 Pöytyä

Vastaan puhelimeen mahdollisuuksien mukaan. Voit jättää viestin vastaajaan ja soitan sinulle takaisin.

• Kotikäyntityö ja diakonia-avustukset Pöytyän kirkkoalueella