Isoskoulutus eli ISKO

ISKO on rippikoulun käyneille nuorille tarkoitettua toimintaa. Mukaan voit tulla, vaikka rippikoulusta olisikin jo aikaa. ISKOssa opimme asioita itsestämme sekä syvennämme tietämystä kristinuskosta. Harjoittelemme ryhmän ohjaamista, leikimme, pelaamme, laulamme ja hiljennymme hartauteen.

ISKOn suoritettuasi saat todistuksen, josta voi olla sinulle hyötyä esim. työ tai opiskelupaikkaa hakiessasi.

Pöytyän seurakunnan isoskoulutusta suoritetaan leirein ja ryhmäkokoontumisin. Kaudella 2023-2024 leirejä järjestetään kolme: yksi syksyllä ja kaksi kevätkaudella.

Mukaan voit tulla vaikka et haluaisikaan toimia ohjaajana leireillä tai kerhoissa.

Aktiivisuus on yksi isosen tärkeistä ominaisuuksista. Isosvalintoihin vaikuttavia tekijöitä ovat muun muassa nuoren aktiivisuus, omat valmiudet ja hyvä asenne.

Isoshaku kesän 2024 leireille on nyt käynnissä! Hae mukaan TÄSTÄ linkistä

Kevään ohjelma:

Tammikuu:

Pe-Su 26.-28.1. LeiriB, Mustajärven leirikeskus, Mellilä. Ilmoittautuminen TÄSTÄ

Helmikuu

La 3.2. Ohjaajapäivä, arkkihiippakunnan yhteinen ohjaajapäivä Salossa

Maaliskuu

La 16.3.  klo 9-16 Rippikoulun diakonia- ja lähetyspäivä, Pöytyän srk-talo

La-Su 30.-31.3. klo 17.-11.00 Isosten pääsiäisyö kirkossa, Oripään kirkko

Huhtikuu

Pe-Su 12.-14.4. LeiriC, Pihlavan leirikeskus, Säkylä

Toukokuu