Roihu suurleirin iltanuotiolta kuva, jossa useita partiolaisia.
Kuvaaja Markus Kuoppala, Partio kuvapankki.

Partio

Partio on yksi seurakunnan työmuodoista ja siksi Pöytyän seurakunnassa kasvatustyöntekijä Mervi Kuusisto on nimetty seurakunnan ja partiolippukuntien yhteyshenkilöksi eli sepoksi.

Sepon pääasiallinen tehtävänä on tukea lippukuntia uskontokasvatuksen toteuttamisessa.
Seppo voi tarvittaessa osallistua myös lippukuntien leirien tai viikottaisten kokoontumisten toteutukseen.

Pöytyän seurakunnan alueella toimii kolme partiolippukuntaa.

Kyrön Kiurut ja Kokot

Lippukunnanjohtaja Jesse Mäki
p. 044 050 3066 tai jesse.maki@partio.fi

Kyrön Kiurut ja Kokot löydät Facebookista ja instagramista.

Uudet partiolaiset ja huoltajat!

Tästä linkistä pääset täyttämään Kyrön Kiurujen ja Kokkojen jäsenhakukaavakkeen! Seuraathan tarkasti ohjeita.

Huom. eri linkki teille, joilla on jo lapsi partiossa ja teille, jotka ilmoitatte ensimmäistä partiolaista partioon. Omat linkit myös täysi-ikäisille jäseneksi haluavalle. Valitsethan oikean linkin, niin ilmoittautuminen menee kerralla läpi!

Yläneen Korpijunkkarit

Lippukunnanjohtaja Maria Sankari
p. 050 575 2682 tai maria_sankari@hotmail.com

Pöytyän Pöllöt

Lippukunnanjohtaja Heidi Bister
p. 040 447 3306 tai poytyanpollot84@gmail.com

Pöytyän Pöllöt löytyvät Facebookista ja instagramista

Uudet partiolaiset ja huoltajat!

Tästä linkistä pääset täyttämään Pöytyän Pöllöjen jäsenhakukaavakkeen! Seuraathan tarkasti ohjeita.

Partion jäsenmaksusta voit lukea Lounais-Suomen Partiopiirin sivuilta

Yläneen Korpijunkkarit kuuluvat Leijankorven alueeseen, johon kuuluvat Mynämäen Maahiset, Nousiaisten Henrikin Lippukunta, Ruskon Maunun-Partio, Vaakun Vartijat, Vahdon Korvenkävijät

Pöytyän Pöllöt ja Kyrön Kiurut ja Kokot kuuluvat Saviseudun alueeseen, johon kuuluvat myös Loimaan Nuotioloimut, Loimaan Saviset, Mellilän Menninkäiset, Alastaron Jyväset, Kosken Kerkät, Lähteen Tytöt ja Pojat, Saviseudun Peurat sekä Ypäjän Eränkävijät

YouTube-video

Kasvatustyöntekijä
21880 Pöytyä

Vastaan seurakunnan rippikoulutyöstä, isostoiminnasta ja muusta rippikoulun jälkeisestä nuorisotyöstä. Olen satunnaisesti mukana myös muissa kasvatustyön tehtävissä. Minut tavoittaa puhelimitse (myös wa) tai sähköpostin kautta. Snäpissä olen käyttäjällä Memmusrk

Kirkkoherra
Pöytyän kirkkoalue
21880 Pöytyä

Töissä pääsääntöisesti sunnuntaista torstaihin. Vapaapäiväni ovat yleensä perjantai ja lauantai.