Pöytyän seurakunnan kirkkoherranvaali

Kirkkoherranvaali

sunnuntaina 17.5.2015 Pöytyän kirkossa
Äänestys alkaa jumalanpalveluksen jälkeen klo 11.15. Äänestämässä voi käydä klo 18.00 saakka, jolloin vaalihuoneiston ovet suljetaan ja ääntenlasku alkaa.

Kuka saa äänestää?
Pöytyän seurakunnan kirkkoherranvaalissa äänioikeus on jokaisella 8.3.2015 mennessä Pöytyän seurakunnassa läsnä olevaksi merkityllä jäsenellä, mikäli hän on viimeistään vaalipäivänä 17.5.2015 täyttänyt 18 vuotta.
Äänioikeudesta ei lähetetä erillistä ilmoitusta kotiin.
Lisää tietoa täältä

Vaalinäytteet Pöytyän kirkossa on annettu

Turun arkkihiippakunnan tuomiokapituli on asettanut Pöytyän seurakunnan kirkkoherran virkaan ensimmäiselle vaalisijalle Harjavallan seurakunnan kirkkoherran Matti Kaipaisen, toiselle vaalisijalle Turun Martinseurakunnan kappalaisen Lasse Mustosen ja kolmannelle vaalisijalle Oripään seurakunnan vt. kirkkoherran Irina Kaukisen.

1. vaalisijalle asetetun Matti KaipaisenLinkki avautuu uudessa välilehdessä vaalisaarna Linkki avautuu uudessa välilehdessäpäiväjumalanpalveluksessa su 19.4.2015

2. vaalisijalle asetetun Lasse MustosenLinkki avautuu uudessa välilehdessä vaalisaarna Linkki avautuu uudessa välilehdessäpäiväjumalanpalveluksessa su 26.4.2015

3. vaalisijalle asetettu Irina KaukisenLinkki avautuu uudessa välilehdessä vaalisaarna Linkki avautuu uudessa välilehdessäpäiväjumalanpalveluksessa su 3.5.2015

VaalikoneeseenLinkki avautuu uudessa välilehdessä